Sójka Consulting partnerem I love Marketing

Sójka Consulting partnerem I love Marketing

Autor: - 18 lipca 2016 - Blog

Sójka Consulting partnerem I love Marketing

Zostaliśmy partnerem największej konferencji marketingowej dla małych i średnich firm – I love Marketing. Nasz zespół będzie odpowiedzialny za moderowanie networkingu na 800 osób!

O I love Marketing

Organizowana przez Sprawny.Marketing konferencja odbędzie się 25 października br. w Warszawie, w Multikinie Złote Tarasy. Będzie to druga już edycja. Zeszłoroczna okazała się wielkim sukcesem. 800 uczestników wzięło udział w 18 prezentacjach podczas jednego dnia. Ciekawostką była zastosowana grywalizacja. Uczestnicy oceniali prelegentów i od tego właśnie zależało ich wynagrodzenie, dlatego walczyli oni o jak najwyższą jakość. Tak samo będzie i w tym roku.

Organizatorzy promują wydarzenie jako dedykowane dla zainteresowanych zagadnieniami: Social Media Marketing, Content Marketing, Mobile SEO, E-Mail Marketing, Marketingu Lokalnego, Marketing Automation, Storytellingu, Budowania Marki, Analityki Internetowej. Wiedza dopasowana będzie do potrzeb i wymagań małych i średnich firm. Dodatkowo przekazana zostanie w formie case studies i praktycznych przykładów.

Moderowany networking

800 przedstawicieli małych i średnich firm w jednym miejscu to nie lada gratka. Osoba, która rozmyślnie podejdzie do zagadnienia networkingu podczas tego wydarzenia może sporo zyskać. Zadaniem zespołu Sójka Consulting będzie umożliwienie zainteresowanym nawiązania wartościowych relacji w przyjaznej atmosferze. Wydaje się to zadaniem błahym, jednakże większość osób działająca samodzielnie ma z tym pewne problemy. I dlatego organizatorzy I love Marketing postanowili nawiązać z nami współpracę.

Introwertycy i ekstrawertycy w networkingu

Osoby o bardziej introwertycznym nastawieniu mają często problemy z „przełamaniem lodów”. Boją się pierwsze do kogoś podejść, „zagadać” – jak mówią. Mają obawę przed wtrącaniem się w niewłaściwym momencie, przed odrzuceniem. Nie są również przyzwyczajone do mówienia o sobie, chwalenia się, często więc milczą. Najczęściej podczas wydarzeń, którym towarzyszy networking „uciekają w kawę, telefon, foldery reklamowe”.

Ekstrawertycy natomiast często nie czują barier i granic, i popełniają te błędy, o które boją się (niepotrzebnie) introwertycy. Inaugurują z dużą pewnością siebie rozmowy, włączają się przebojem do rozmów innych, czasami w niewłaściwym momencie. Bardzo często przytłaczają rozmówców. Szybko rotują między kolejnymi grupkami uczestników, zbyt aktywnie rozdając swoje wizytówki. To wszystko często przysparza im łatkę egoisty, łowcy, który chce tylko dopaść zwierzynę (czytaj: klientów) i nie przejmuje się odczuciami innych.

Jak to powinno wyglądać?

Networking to droga dwukierunkowa, dialog – nie monolog, wymiana – nie wciskanie wizytówek lub własnych prezentacji. Mając na względzie podstawowe zasady sesji networkingowych oraz różnice między ludźmi (introwertyzm-ekstrawertyzm) odpowiednio przygotowany i liczny zespół networkerów jest w stanie zapewnić konwencję potęgującą korzyści z eventu. Dzięki moderacji sesji networkingowej uczestnicy, niezależnie od stopnia introwertyzmu czy ekstrawertyzmu, mogą wyjść z eventy nie tylko z nową wiedzą, ale i interesującymi kontaktami. Mogą one jeszcze długo po konferencji procentować i wspierać rozwój firm.

No i właśnie tym się zajmiemy. Chętnie poznamy Cię podczas I love Marketing i również Tobie pomożemy odnieść korzyści z networkingu. Do zobaczenia 25 października w Multikinie Złote Tarasy. Szczegóły i bilety tutaj.