Droga do bogactwa w działaniu. Podróż trwa

Droga do bogactwa w działaniu. Podróż trwa

Autor: - 18 kwietnia 2016 - Blog

Droga do bogactwa w działaniu. Podróż trwa

Droga do bogactwa w działaniu. Podróż trwa to kontynuacja książki Briana Tracy Droga do bogactwa. Rozpocznij podróż od spełnienia przedsiębiorczych ambicji. Choć jest to swoista druga część, czytelnik nic nie straci jeśli przeczyta ją jako pierwszą. Jest bowiem napisana, jak wszystkie pozycje tego autora, językiem przystępnym, bardzo prostym i zrozumiałym. Dotyczy też w większości innych (a przynajmniej ujętych szerzej) zagadnień.

O sprzedaży

Czego tym razem możemy dowiedzieć się od guru sprzedaży? Przede wszystkim jak zbudować firmę o wysokiej rentowności. Autor przeprowadza czytelnika kolejno poprzez proces trudnej, lecz najważniejszej w działalności gospodarczej, sztuki sprzedaży. Dowiadujemy się co jest decydującym wyznacznikiem sukcesu. Co musimy wiedzieć zanim zaczniemy cokolwiek sprzedawać (co i komu sprzedajesz itp.). Jak “zamykać sprzedaż”. Rozdział dotyczący tego właśnie zagadnienia wydaje się być najważniejszym. Przytłaczająca większość handlowców bowiem nie ma pojęcia jak skutecznie “sprzedaż zamknąć”. Tracy opisuje tu natomiast 26 technik, które możemy wykorzystywać naprzemiennie.

O ludziach

Z pewnością Droga do bogactwa w działaniu może pomóc także w kwestiach związanych z ludźmi. Jak znaleźć właściwych pracowników, a nawet klientów (budowanie sieci kontaktów i pozyskiwanie referencji), jak delegować zadania, czy motywować pracowników. To tylko kilka z zagadnień poruszanych przez autora.

O Tracy’m

Stykając się z Brianem Tracy po raz pierwszy można pomyśleć, że to same komunały, że nie powiedział, nie napisał nic nowego. Może i tak. Co jednak sprawiło, że odniósł tak ogromny sukces? Dlaczego ludzie wydają setki a niekiedy tysiące złotych, żeby zasiąść na sali wśród niemal tysiąca im podobnych, żeby posłuchać co ma do powiedzenia? Bez dwóch zdań Brian Tracy potrafi sprzedawać siebie, a to wystarczająco dużo, żeby chcieć kupić także jego produkt: wiedzę na temat sprzedaży i relacji z ludźmi.